לוח קונים מוכרים אתר האופנועים הישראלי

חנות |  ראשי |  לוח |  פורום |  חדשות |  מאמרים וכתבות |  מדריך בתי העסק


אפריליה חוזרת לישראל לאחר עשר וחצי שנות העדרות

המותג האופנועים האיטלקי אפריליה חוזר לישראל הפעם לידי "עופר אבניר", היבואנית של מותגי קונצרן ופיאג'ו. באירוע ההשקה שנערך היום בדרום תל-אביב, הוצגו הדגמים הראשונים של אפריליה שיוצבו באולמות התצוגה בארץ.

הדגמים הראשונים של אפריליה שיימכרו בארץ הם:
1. RS125 - אופנוע סופר ספורטיבי, המיועד לאופנוענים צעירים שנכנסים לתחום הרכיבה הספורטיבית.
2. RXV4.5 - גרסת האנדורו של האופנוע, שעשה לראשונה שימוש במנוע הוי-טווין המהפכני.
3. SXV5.5 - אופנוע הסופר-מוטו הראשון, שצויד במנוע וי-טווין ארבע פעימתי.
4. DORSUDURO 750 - סופר-ספורטיבי קל, מושלם לרכיבה בעיר, בכביש מהיר ובדרכים מפותלות
5. MANA 850 - האופנוע האוטומטי הראשון, משלב רכיבה ספורטיבית עם פונקציונאליות ברמה גבוהה
6. PEGASO 650 - הסינגל המיתולוגי של אפריליה, בגרסה עדכנית וספורטיבית מתמיד.


קובי גילון, סמנכ"ל השיווק בעופר אבניר, אמר היום כי "אנחנו גאים לייבא את אחד המותגים הנחשקים ביותר בעולם הדו-גלגלי. המותג נהנה בשנים האחרונות מפריחה בינלאומית, עם שורה של דגמים חדשים וחדשניים, והצלחות בכל מסלולי המרוצים. אפריליה קנתה לה שם של אופנועי פרמיום מעוצבים ומתקדמים, עם אמינות גבוהה במיוחד, בדיוק כמו מתחריהם מיפן. מהיום, תוצע אופציה מלהיבה ומרגשת, לכל הרוכבים בישראל. אנחנו שמחים במיוחד גם שמתאפשר לנו להציע בישראל את דגמי אפריליה במחירים תחרותיים, ללא הפרמיה הנדרשת במקרה של מתחריהם מאיטליה ואוסטריה".


עוד אמר גילון: "מאז שפיאג'ו רכשו את אפריליה, דיגדג לנו בקצות האצבעות להביא את הדגמים הנפלאים האלה לארץ. אני מאוד שמח שאחרי כל הבדיקות וההכנות הגענו ליום המיוחל, ואנחנו מתחילים לייבא את דגמי אפריליה לישראל. העניין הרב שעוררו החדשות סביב יבוא המותג מחזקים את בטחוננו, ואנו מתכננים שורה של פעילויות להחדרת המותג בארץ, החל מאליפות מיוחדת לאופנועי כביש, דרך הקמת קבוצות לאנדורו וסופרמוטו, ועד פעילות ממוקדת מול רוכבים מבוססים בגילאי הביניים".


משה רוקח, מנהל המותג של אפריליה בחברת עופר אבניר, הוסיף, כי "הדגמים הראשונים של אפריליה שבחרנו להביא לארץ הם דגמים אופייניים של החברה. כל אחד מהם הוא ייחודי בתחומו ומשקף את פסגת הטכנולוגיה, ההנדסה והעיצוב בכל נישה. להערכתי, הדגמים הללו רק יגבירו את הסקרנות לקראת המשך היבוא של דגמים נוספים מבית אפריליה. חשוב לציין, כי בנוסף לכך, עופר-אבניר תציע ללקוחות אפריליה גם את קטלוג השיפורים העצום המקורי של החברה, כך שכל רוכב יוכל להתאים את האופנוע שלו לטעמו האישי".




אפריליה Pegaso 650

אופנוע ה- Pegaso 650נחשב כבר זמן רב לקלאסיקה דו-גלגלית: זהו האופנוע הגדול הראשון שייצרה אפריליה. במהלך השנים הוא עבר שינויים ושדרגו, אשר שמרו על מעמדו כאחד מרבי המכר הגדולים של המותג. הפגאסו הוא סינגל דו"שביל לרכיבת כביש ותיור, הקוסם לרוכבים רבים, בכל הגילאים ומכל הסגנונות.

גרסת 2009 של הפגאסו מצוידת במנוע סינגל מודרני עם הזרקת דלק אלקטרונית וגוף מצערת של 44 מ"מ, חישוקים קלים ובלמי ספורט. המנוע השרירי מספק כוח וביצועים שנועדו להגביר את חווית הרכיבה. כבר במבט ראשון הוא עושה רושם של דינאמי וקל-משקל, והעיצוב שלו מכוון כולו למטרה שלשמה הוא נועד: כיף והנאה. למרות הספורטיביות שלו, לא הזניחו באפריליה את החשיבה על הרוכבים העירוניים: לטובת הרכיבה בעיר קיבל הפגאסו זווית היגוי של 76 מעלות (38 מעלות לכל כיוון) - מה שמגדיל את יכולת הניווט שלו בתוך המולת כלי הרכב בעיר.

ואלה הן חלק מהתכונות הייחודיות של ה- Pegaso 650:
• גלגלי סגסוגת קלים במיוחד.
• קאליפר רדיאלי בבלם הקדמי.
• מאסטר צילינדר רדיאלי בבלם הקדמי.
• מושב גבוה יותר לשליטה טובה.
• מגיני חום ובוץ העשויים מסיבי פחמן.


אפריליה Dorsoduro 750

אופנוע הדורסודורו של אפריליה נועד למטרה אחת: לרגש. הדורסדורו הוא סופרמוטו עם עוצמה של מנוע ספורט ועיצוב מלהיב וייחודי.

הדורסודורו פותח בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבת המירוצים של אפריליה (האחראית ל-37 תארים של אליפות עולם). הוא משלב את הטכנולוגיה הטובה ביותר מעולם המרוצים והסופר-ספורט. מנוע ה-V עוזר לו לשמור על גזרה צרה ואנורקטית. הזנב המקורי והאגזוזים המוארכים יוצרים את יחידת הזנב הייחודית. הדורסודורו הוא אופנוע קליל עם מנוע חד ומהיר תגובה ומתלים קשיחים מאוד - מה שהופך אותו לכלי מושלם לרכיבה בעיר, במסלול, בכביש מהיר ובדרכים מפותלות.


ואלה הן חלק מהתכונות של ה-Dorsoduro 750:
• מנוע V Twin 90 מעלות עם 4 שסתומים לבוכנה, מקורר מים.
• טכנולוגיית ניהול מנוע חדשנית מסוג Tri Map second generation ride-by-wire.
• הזרקת דלק ומזרקים מהדור החדש.
• שלדה מתקדמת במיוחד המערבת קורות אלומיניום וצינורות פלדה, הנהנית ממשקל זעום וקשיחות מרבית.
• מזלג הפוך מתכוונן לחלוטין, עם צינורות בקוטר 43 מ"מ.
• בלם קדמי: דיסקים כפולים בקוטר 320 מ"מ, בתצורת וויב, עם קאליפרים רדיאליים.
• אופציה: ABS.


אפריליה SXV 5.5 סופרמוטו

אופנוע ה-SXV של אפריליה הוא עוד אחד מסימני הדרך ההיסטוריים, השזורים לאורך חייה של החברה האיטלקית. זהו אופנוע הסופרמוטו הראשון, שצויד במנוע וי-טווין ארבע פעימתי פורץ דרך. כמו רבים לפניו ואחריו, גם ה-SXV עבר לפסי הייצור אחרי כמה שנים של הצלחות במסלולי המרוצים.

באפריליה מספרים שפיתוח ה- SXV "היה אתגר לא קטן, אך ידענו שנוכל לנצח". האופנוע מעוצב בצורה מינימליסטית, אך עוצרת נשימה, עם הקפדה על מראה זורם ונקי, תוך שמירה על משקל נמוך. במבט בוחן, ניתן בהחלט להתרשם מהשלדה המפוסלת מצינורות אלומיניום בחתך ריבועי, מהזרוע האחורית המרשימה, מצינור הפליטה הכפול תחת המושב, וכמובן מגולת הכותרת - מנוע הוי טווין החשוף.


המנוע החדשני של ה- SXVתוכנן כך שיהיה נוח לתחזוקה, קל משקל וקומפקטי ככל האפשר. הוא מצויד בשני גופי מצערת בגודל 40 מ"מ ובמחשב ניהול מנוע מתקדם הניתן לתכנות. גודל הצילינדרים מאפשר להשתמש בגל ארכובה קטן וקל, המקטין את הרעידות ומעניק תגובת מנוע מדויקת ומהירה. בין שלל תכונותיו של ה-SXV הוא מציע שתי מפות הצתה, לשימוש במצבי אחיזה טובים וגבוליים; לוח שעונים קליל עם שפע נתונים לשימוש במסלול; כידון אלומיניום של "מאגורה", ועוד.

אפריליה RXV 4.5 אנדורו

ה- RXVהוא גרסת האנדורו החדשה ל-2009 של ה-SXV - האופנוע החדשני של אפריליה, שעשה לראשונה שימוש במנוע הוי-טווין המהפכני. גם הוא, כמו אחיו הסופר-מוטו, מעוצב בצורה מינימליסטית וחף מכל קישוט ופלסטיקה מיותרת, עם הקפדה על מראה זורם ונקי. הכול, במטרה לשמור על משקל נמוך וביצועים גבוהים.

ה-RXV מצויד במנוע 4 פעימות בתצורת V ובזוית של 77 מעלות בין הצילינדרים. זווית המנוע הייחודית נקבעה, לאחר שהתברר כי בזווית זו מתקבלים הביצועים הטובים ביותר יחד עם פעולת מנוע חלקה. מערכת ניהול המנוע המתקדמת (ECU) מאפשרת לרוכב לבחור בין שני מצבים של אופן העברת הכוח: העברת כוח מלאה בתנאים של אחיזת כביש טובה, והעברת כוח עדינה יותר המיועדת למצבי רכיבה קיצוניים. ה-RXV איבד שני ק"ג ממשקלו בדגם 2009; יש לו גם מערכת בלמים ייחודית עם דיסקים גליים וקאליפרים של ניסין, ושלדה קלה ביותר. גם הזרוע האחורית חדשה לחלוטין וקלה יותר; מושב בעיצוב חדש, נמוך בחמישה מ"מ, ועוד. כל השיפורים לדגם 2009 בוצעו למטרה אחת בלבד: להשיג כמה שיותר נצחונות באליפויות האנדורו ברחבי העולם.


ואלה הן חלק מהתכונות הייחודיות של ה-RXV 4.5:
• מהירות מנוע מקסימלית: 12,000 סל"ד.
• נורת זנב מסוג LED בעלת עוצמת תאורה חזקה.
• מכסה אלומיניום לפילטר שמן.
• מיכל דלק מתרומם על ציר, לגישה מהירה לתיבת האוויר.
• מערכת חשמל חדשה המיועדת למירוצים.
• מסנן אוויר רייסינג.
• בחירה בין שתי מפות הצתה,לתנאים משתנים.

אפריליה MANA 850

האפריליה 850 MANA הוא אופנוע אוטומטי, בלי פשרות. המאנה הוא אופנוע עירום ספורטיבי ואמיתי, לא קטנוע, ולא קרוזר קטנועי עם הספק מוגבל. המאנה מתאים לכל מי שרוצה לשדרג את עצמו מקטנוע חזק, וגם לרוכבי אופנועים בכל הרמות, או כאלה שרוצים לחזור לרכוב בנוחות מירבית, בלי לוותר על חוויית הרכיבה הייחודית על אופנוע של ממש.

המאנה הוא אופנוע נייקד-ספורטיבי, בעל תיבה אוטומטית רציפה, עם אפשרות להעברה מסוג טיפטרוניק. התיבה מאפשרת לרוכב להתרכז אך ורק ברכיבה ובבחירת הקווים הנכונים. המאנה הוא כלי פונקציונאלי שמתאים לרכיבה עירונית, מהירה, תיור, וכל משימה אחרת.

דגם ה-MANA 850 הוא התשובה של אפריליה לדרישה ההולכת וגדלה של צרכנים בשוק הדו-גלגלי להפיק את מקסימום הביצועים מהאופנוע גם בנסיעות ארוכות וגם בנסיעות קצרות ועירוניות, מבלי לפגום בחוויית הנסיעה ובנוחות הנסיעה. ה- MANA 850 משלב את "הטוב בכל העולמות" של רכיבת אופנוע, כולל רכיבה ספורטיבית, ביחד עם אופי פונקציונאלי ונוחות ברמה גבוהה.


ואלה הן חלק מהתכונות של ה- MANA 850:
• מנוע V Twin 90 מעלות, עם 4 שסתומים לכל בוכנה, עונה לתקן איכות האוויר המחמיר Euro 3.
• תמסורת ספורטיבית: תיבת הילוכים רציפה, נשלטת אלקטרונית, המציעה 4 אפשרויות רכיבה - העברת הילוכים ידנית (7 הילוכים) ו-3 מצבים של תמסורת אוטומטית (רכיבת תיור, רכיבת ספורט ורכיבה בתנאי גשם).
• תיבת אחסון התאימה לקסדה בגדול מלא.
• מיכל דלק מתחת למושב.
• בלמים עם קליפרים רדיאליים.
• מזלג קדמי הפוך בקוטר 43 מ"מ.
• הזרקת דלק אלקטרונית עם גוף מצערת יחיד.

אפריליה RS 125

חברת אפריליה נחשבה מאז ומתמיד למובילה הבלתי מעורערת של שוק אופנועי הסופר ספורט בנפח 125 סמ"ק. כמו כל אחיו הקודמים, ה-RS 125 נולד כהצלחה במסלולי ה-GP, ומשם קצרה דרכו אל פסי הייצור.

העיצוב "המרושע" ובעל הזוויות החדות, המנוע החזק והמוכח, והמבנה הקל והמתקדם שלו - הופכים את ה-RS 125 לבחירה ההכרחית של אופנוענים צעירים, הנכנסים לתחום הרכיבה הספורטיבית. הוא מציע לרוכבים אלה את המיטב מבחינת הציוד והרכיבים וכן את מיטב הקידמה הטכנולוגית, כראוי למי שנחשב לספינת הדגל של אופנועי הרכיבה הספורטיבית.
מנוע שתי הפעימות של אפריליה הפך כבר לאגדה. הוא מסוגל לשלב רכיבה יומיומית לצד רקורד שאין שני לו על מסלולי הגרנד-פרי. הוא גם מנוע נקי, העומד בתקנות המחמירות של תקן "יורו 3" האירופי.

ואלה הן חלק מהתכונות של ה- RS 125:
• מנוע 2 פעימות מדגם Rotax, המתקדם מסוגו בעל ביצועים מוכחים על מיטב מסלולי המרוצים בעולם.
• שלדת אלומיניום סופר-קשיחה, פרי הניסיון הנרחב של אפריליה במרוצי ה-GP.
• מזלג הפוך מתכוונן בקוטר.
• דיסקים כפולים מלפנים, עם 4 בוכנות וקאליפר רדיאלי
• עיצוב מגן רוח, זנב ו-fairing בסגנון של אופנוע העל RSV 1000 R.
• לוח שעונים אנאלוגי-דיגיטלי עם מחשב רב שימושי.

לטובת הרייסרים יוצע גם קיט שיפורים, אשר מעלה את הספק המנוע ל-33 כ"ס, הכולל שורה של שינויים ושיפורים, אשר הופכים את ה-RS125 לכלי מסלול אולטימטיבי. בחודשים הקרובים, עם יישום חוק הספורט המוטורי, מתכננת עופר-אבניר לקיים אליפות נפרדת לדגם זה, מסוג RS125 cup .

לראש הדף 

כתוב לנו |  הסכם שימוש |  הצהרת פרטיות |  חיפוש |  לוח יד שנייה |  החשבון שלי |  פורום |  בית

  XNET Smart Solutions All rights reserved © 1998-2009